Для здійснення швидкого та зручного поповнення особового рахунку пропонуємо:
скористатись посиланням або відсканувати QR-код.
На сайті банку за вищевказаним посиланням ви маєте змогу швидко здійснити поповнення особового
рахунку, вказавши номер свого особового рахунку у відповідному полі, або карткою будь-якого банку
без проходження авторизації у сервісі «Приват24» шляхом заповнення відповідної форми з реквізитами
картки, або здійснити авторизацію у сервісі «Приват24» та використати наявні у ньому платіжні
інструменти.
Детальна інструкція по здійсненню платежів наведена нижче.
Інструкція з поповнення особового рахунку за допомогою сервісу платежів «Приват24»
1) Авторизуйтеся у сервісі «Приват24».
2) Після авторизації оберіть з меню пункт «Платежі» та підпункт «Інтернет та ТБ» з меню, що
випадає.
3) В полі для пошуку наберіть назву компанії українською СІПКОМ або російською СИПКОМ мовами
без урахування регістру. З отриманих результатів пошуку оберіть компанію-провайдера
ТОВ СІПКОМ ІСП з позначкою «інтернет»
4) У вікні, що відкрилося введіть свій логін від особистого кабінету у білінговій системі провайдера
та натисніть кнопку «далі».
За необхідності Ви маєте можливість отримати інформацію про власний логін та пароль від
особистого кабінету у білінговій системі провайдера за телефонами технічної підтримки
+380682271127 або (061) 2271127
5) У вікні, що відкрилося заповнюємо обов’язкові поля, які не було заповнено системою
автоматично, вказуємо необхідну суму для перерахування та обираємо платіжну карту з якої
буде здійснено перерахування грошових коштів. Після натискаємо кнопку «далі».
6) В наступному вікні підтверджуємо платіж та натискаємо кнопку «додати в кошик».
7) У вікні, що відкрилося остаточно підтверджуємо платіж натискаючи кнопку «сплатити»
8) Після сплати Ваш платіж протягом 5 хвилин автоматично буде зарахований на особовий рахунок в особистому кабінеті у білінговій системі провайдера.
Інструкція з поповнення особового рахунку за допомогою сервісу Інтернет платежів LiqPay
ВАЖЛИВО: Доступ до особистого кабінету можливий лише із телекомунікаційної мережі СІПКОМ.
Авторизуйтесь в особистому кабінеті за відповідним посиланням на сайті або за адресою:
https://st.sipcom.net.ua/
За необхідності Ви маєте можливість отримати інформацію про власний логін та пароль від особистого
кабінету у білінговій системі провайдера за телефонами технічної підтримки +380682271127 або (061)
2271127
1)Після авторизації в особистому кабінеті оберіть пункт меню «Оплата через liqpay». Введіть
необхідну суму поповнення особового рахунку та натисніть кнопку «Далі».
2) В наступному вікні натисніть кнопку «Перейти до оплати» для підтвердження операції.
3) Після автоматичного переходу на захищену сторінку платіжного сервісу liqpay скористайтесь
одним з запропонованих способів оплати сервісами Приватбанку, або скористатись карткою
будь-якого банку шляхом заповнення відповідних її реквізитів у передбачених для цього полях та
натисніть кнопку «Оплатить»
4) Після сплати Ваш платіж протягом 5 хвилин автоматично буде зарахований на особовий рахунок
в особистому кабінеті у білінговій системі провайдера.
Інструкція з тимчасового розблокування послуг для здійснення поповнення особового рахунку
ВАЖЛИВО: Доступ до особистого кабінету можливий лише із телекомунікаційної мережі СІПКОМ.
Авторизуйтесь в особистому кабінеті за відповідним посиланням на сайті або за адресою:
https://st.sipcom.net.ua/
За необхідності Ви маєте можливість отримати інформацію про власний логін та пароль від особистого
кабінету у білінговій системі провайдера за телефонами технічної підтримки +380682271127 або (061)
2271127
ВАЖЛИВО: Скористатись функціоналом з тимчасового розблокування послуг можливо за умови, якщо
попередній баланс особового рахунку мав позитивне значення.
Після авторизації в особистому кабінеті оберіть пункт меню «Кредит» та натисніть кнопку «Отримати
кредит», після чого система автоматично розблокує послуги на наступні 3 (три) дні шляхом тимчасового
нарахування вартості послуг. Рекомендуємо поповнити особовий рахунок протягом наданого системою
часу.
Після спливу триденного терміну тимчасово нараховані кошти будуть автоматично списані з особового
рахунку.
За відсутності на особовому рахунку коштів у сумі, що дорівнює або більше вартості замовлених послуг,
послуги будуть автоматично заблоковані
.