• faq_letter
  • faq_zhaba
  • cheloveki
  • manyqest-faq
  • Ми завжди раді Вам !
    Ми завжди раді Вам !
  • Aбонентська служба (061)2260000
    Aбонентська служба (061)2260000
  • Технічна підтримка (061)2271127 (068)2271127
    Технічна підтримка (061)2271127 (068)2271127

Швидка оплата

Для здійснення швидкого та зручного поповнення особового рахунку пропонуємо:

скористатись посиланням або відсканувати QR-код.

На сайті банку за вищевказаним посиланням ви маєте змогу швидко здійснити поповнення особового

рахунку, вказавши номер свого особового рахунку у відповідному полі, або карткою будь-якого банку

без проходження авторизації у сервісі «Приват24» шляхом заповнення відповідної форми з реквізитами

картки, або здійснити авторизацію у сервісі «Приват24» та використати наявні у ньому платіжні

інструменти.

Детальна інструкція по здійсненню платежів наведена нижче.

Приват24

Інструкція з поповнення особового рахунку за допомогою сервісу платежів «Приват24»

1) Авторизуйтеся у сервісі «Приват24».

2) Після авторизації оберіть з меню пункт «Платежі» та підпункт «Інтернет та ТБ» з меню, що

випадає.

3) В полі для пошуку наберіть назву компанії українською СІПКОМ або російською СИПКОМ мовами

без урахування регістру. З отриманих результатів пошуку оберіть компанію-провайдера

ТОВ СІПКОМ ІСП з позначкою «інтернет»

4) У вікні, що відкрилося введіть свій логін від особистого кабінету у білінговій системі провайдера

та натисніть кнопку «далі».

За необхідності Ви маєте можливість отримати інформацію про власний логін та пароль від

особистого кабінету у білінговій системі провайдера за телефонами технічної підтримки

+380682271127 або (061) 2271127

5) У вікні, що відкрилося заповнюємо обов’язкові поля, які не було заповнено системою

автоматично, вказуємо необхідну суму для перерахування та обираємо платіжну карту з якої

буде здійснено перерахування грошових коштів. Після натискаємо кнопку «далі».

6) В наступному вікні підтверджуємо платіж та натискаємо кнопку «додати в кошик».

7) У вікні, що відкрилося остаточно підтверджуємо платіж натискаючи кнопку «сплатити»

8) Після сплати Ваш платіж протягом 5 хвилин автоматично буде зарахований на особовий рахунок в особистому кабінеті у білінговій системі провайдера.

Lipay

Інструкція з поповнення особового рахунку за допомогою сервісу Інтернет платежів LiqPay

ВАЖЛИВО: Доступ до особистого кабінету можливий лише із телекомунікаційної мережі СІПКОМ.

Авторизуйтесь в особистому кабінеті за відповідним посиланням на сайті або за адресою:

https://st.sipcom.net.ua/

За необхідності Ви маєте можливість отримати інформацію про власний логін та пароль від особистого

кабінету у білінговій системі провайдера за телефонами технічної підтримки +380682271127 або (061)

2271127

1)Після авторизації в особистому кабінеті оберіть пункт меню «Оплата через liqpay». Введіть

необхідну суму поповнення особового рахунку та натисніть кнопку «Далі».

2) В наступному вікні натисніть кнопку «Перейти до оплати» для підтвердження операції.

3) Після автоматичного переходу на захищену сторінку платіжного сервісу liqpay скористайтесь

одним з запропонованих способів оплати сервісами Приватбанку, або скористатись карткою

будь-якого банку шляхом заповнення відповідних її реквізитів у передбачених для цього полях та

натисніть кнопку «Оплатить»

4) Після сплати Ваш платіж протягом 5 хвилин автоматично буде зарахований на особовий рахунок

в особистому кабінеті у білінговій системі провайдера.

Тимчасове розблокування послуг

Інструкція з тимчасового розблокування послуг для здійснення поповнення особового рахунку

ВАЖЛИВО: Доступ до особистого кабінету можливий лише із телекомунікаційної мережі СІПКОМ.

Авторизуйтесь в особистому кабінеті за відповідним посиланням на сайті або за адресою:

https://st.sipcom.net.ua/

За необхідності Ви маєте можливість отримати інформацію про власний логін та пароль від особистого

кабінету у білінговій системі провайдера за телефонами технічної підтримки +380682271127 або (061)

2271127

ВАЖЛИВО: Скористатись функціоналом з тимчасового розблокування послуг можливо за умови, якщо

попередній баланс особового рахунку мав позитивне значення.

Після авторизації в особистому кабінеті оберіть пункт меню «Кредит» та натисніть кнопку «Отримати

кредит», після чого система автоматично розблокує послуги на наступні 3 (три) дні шляхом тимчасового

нарахування вартості послуг. Рекомендуємо поповнити особовий рахунок протягом наданого системою

часу.

Після спливу триденного терміну тимчасово нараховані кошти будуть автоматично списані з особового

рахунку.

За відсутності на особовому рахунку коштів у сумі, що дорівнює або більше вартості замовлених послуг,

послуги будуть автоматично заблоковані

.